خرید تاب کودک

مطالعه جدیدی که در 20 مه در ژورنال Pediatrics منتشر شد ، خطرات اجازه خوابیدن به مدت طولانی در نوزادان را در دستگاه های راک یا صندلی های ماشین برجسته می کند. اگر فکر کنار گذاشتن تاب و یا صندلی ارتعاشی کودک شما دلهره آور است ، این فکر را می کنم. فرزند اول من اکنون 11 ساله است. اگرچه خاطرات روزهای چند ماه اول او کم رنگ می شود ، اما چیزی که تازه می ماند فریاد او است. به عنوان یک کودک ، تسکین او اغلب دشوار بود.

 

اگر نیاز به خرید تاب کودک دارید، به سایت تاب آنیل مراجعه کنید.

من یا همسرم او را روی صندلی ماشینش می نشاندیم: جیغ ها را نشانه بگیرید. صندلی گهواره ای؟ جیغ می کشد. گهواره؟ وقت شکم؟ کالسکه؟ حدس بزن. تنها چیزی که جواب داد نوسان نوزاد او بود. ما او را بند می زدیم ، موتوری را که صندلی بالشتک را به عقب و جلو می چرخاند روشن می کنیم و در حالی که چرت می زد حدود 30 دقیقه سکوت سعادتمندانه حساب می کردیم.
مدافعان خواب ایمن و متخصصان اطفال مانند من مدتهاست نگران مجموعه ای از دستگاه های تکان دهنده یا تندرست در بازار هستند که نویدبخش آرامش نوزادان گریان است. اما اگر به من ، به عنوان پدر جدید یک کودک 3 ماهه مزاحم ، به من گفته بودی که من باید نوسان را کنار بگذارم ، مطمئن نیستم که چه کاری انجام می دادم.

با این حال ، خطرات واقعی مرتبط با این دستگاه ها را نمی توان نادیده گرفت. در اوایل ماه گذشته ، پس از گزارش چند مورد مرگ نوزادان در دستگاه ، Fisher-Price خواب آور محبوب Rock 'n Play خود را به یاد آورد. فقط دو هفته بعد ، كیدز II پس از مرگ پنج نوزاد ، خواب آورهای مشابه خود را به یاد آورد.
نویسندگان مطالعه کودکان ، به سرپرستی دکتر جفری کلوین ، ثبت بیش از 10 هزار مرگ نوزاد را که در هنگام خواب اتفاق افتاد ، بررسی کردند. تقریباً 3 درصد از این مرگ ها در آنچه که نویسندگان آن را "وسایل نشستن" می نامند رخ داده است: صندلی های ماشین ، تاب ها ، پرش ها و کالسکه ها. اکثر نوزادانی که در "وسایل نشستن" فوت کردند بین 1 تا 4 ماه داشتند و بیشتر مرگ ها به دلیل خفگی بود. از مرگ و میرهای رخ داده در "دستگاه های نشسته" ، بیش از 60 درصد در صندلی های اتومبیل ، 35 درصد در تاب ها و زیر 5 درصد در کالسکه ها رخ داده است. در حالی که استفاده نادرست از مهار بزرگترین عامل خطر بود ، سایر عوامل خطر شبیه به موارد SIDS بودند: نوزادانی که قبل از موعد یا با وزن کم هنگام تولد (کمتر از 5.5 پوند) متولد می شوند و قرار گرفتن در معرض دود سیگار. همچنین مشخص شد که مرگ در "وسایل نشسته" هنگام خوابیدن یا حواس پرتی یک مراقب ، و هنگامی که شخص دیگری غیر از والدین کودک را زیر نظر دارد ، بیشتر است.




می پسندم نمی پسندم

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: